COCOR

MEDIACHANNEL STORY

Once upon a time...

Prima zi de Decembrie din 2008, Ziua Națională a României a fost ziua cand am ales sa lansam cu mult tam-tam mediafațada Cocor. Fiind primul provider din Romania de servicii de publicitate digital outdoor (DOOH),  anii următori au scris istorie în ceea ce privește inovația si comunicarea brand-urilor de pe piata romaneasca.

Cu o mediafațadă formată din 12 ecrane LED, însumând o suprafață totală de 565 mp, Cocor MediaChannel s-a remarcat în scurt timp drept un canal de outdoor inovator, cu impact semnificativ pe piața media din București, fiind în prezent No.1 din punct de vedere al audiențelor înregistrate, conform datelor BRAT.

Beneficiind de o locație ideală, în inima comercială, turistică și de entertainment a Capitalei, aplicând o strategie creativă și oferind servicii diversificate și competitive, Cocor MediaChannel a câștigat clienți loiali, atat naționali cat și de renume internațional.

Azi, avand reputatia de No1 furnizor de outdoor digital, trebuie sa ramanem in atentia clientilor nostri si pe viitor, continuand sa inovam si sa comunicam eficient, deci va promitem ca o sa venim cu Noutati uimitoare cat de curand, doar sa fiti aproape de noi in continuare!

Evolution as a Revolution

Inovația este cheia evoluției în business și Cocor MediaChannel aduce constant upgrade-uri revoluționare în serviciile, soluțiile de publicitate digitală și infrastructura tehnică pe care le pune la dispoziție clienților.


Clienții nostrii au la dispoziție un vehicul multimedia care oferă un concept unic: campanii integrate BTL și ATL/outdoor si online. Pachetele Cocor MediaChannel pot include difuzări de reclame, acoperire PR, transmisii live, pachete interactive multimedia (online+liveTV+DOOH). Astfel, clientii nostri beneficiază de servicii personalizate, cu elemente de BTL și ATL care asigură rezultate impresionante pe termen lung.


În 2021, am aderat la BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia), pentru a asigura o măsurare profesională a audiențelor de outdoor. Datele cele mai recente arată că suntem No.1 în digital outdoor pe București, cu o pondere de 19% reach săptămânal pe Target, All si 22% reach pe Core target (18-49 ani), cu peste 2 milioane de vizualizări pe săptămână.


Audiența Cocor MediaChannel este formată preponderent din persoane cu venituri medii și mari, care au studii superioare, antreprenori si angajati in mare majoritate, și care tranzitează zona Cocor zilnic, fiind expuși într-o pondere ridicată reclamelor care rulează pe mediafațada Cocor. 

Din 2022, unul dintre punctele forte ale mediafațadei Cocor, oferit tuturor clientilor nostri in mod gratuit, sunt campaniile spectaculare filmate cu drona noastra. Filmele 4K, cu imagini de zi și de noapte, pun într-o perspectivă specială fiecare campanie care rulează pe mediafatada Cocor. Acestea se pot vizualiza pe contul nostru de youtube aici: www.youtube.com/cocormediachannel 

Credentials

Din 2008 și până în prezent, credem ca toate brand-urile importante din Romania au fost promovate pe mediafatada Cocor, pe termen scurt sau lung, si cum nu dorim sa ne laudam singuri, puteti verifica lunga lista pe contul nostru de youtube aici: www.youtube.com/cocormediachannel.

Foods and drinks

Banking

Beauty

Festivaluri și concerte

De expunerea impresionantă pe care o are mediafatada Cocor beneficiază și persoanele fizice. „Love is in the air” este un vehicul media utilizat pentru a marca momente deosebite și emoționante, precum cereri în căsătorie sau aniversări. Serviciul este foarte popular și de el s-au bucurat atât oameni obișnuiți, dornici de momente unice, dar și personalități culturale sau sportive ale României, cu ocazia unor aniversări speciale.

Sărbătorim personalitățile României

Rulează videoul

David Popovici

Rulează videoul

Florin Piersic

Rulează videoul

Mihai Bendeac

Promitem sa va uimim si in viitorul apropiat, ramaneti aproape de noi si nu veti regreta!