COCOR

Do Business Here

Why us?

Am fost preocupati inca de la lansare sa oferim clientilor nostri forme creative de promovare a serviciilor noastre astfel, de la spoturi difuzate in loop pana la transmisii live si modul interactiv multimedia unde am introdus in premiera pe tara posibilitatea de a afisa in timp real pagini de online inclusiv cele de social media pe ecranele noastre, rezultand un vehicul dooh+online ce livreaza audienta targetata la un reach maxim: 

In cei 16 ani de la lansare, am convins majoritatea brand-urilor din Romania sa ne testeze inovatia si spectacularul ecranelor noastre, astfel ca azi ne putem lauda cu o lista impresionanta de clienti  din diverse domenii precum:

Fiind No 1 pe Bucuresti conform BRAT, reusim sa atingem cote de audienta impresionante care, impreuna cu nota de inovatie si spectacular reusesc sa satisfaca cele mai sofisticate cerinte si cei mai pretentiosi Clienti.

Audience profile

In mod cert ati retinut ca suntem No.1 din punct de vedere al audiențelor înregistrate, conform datelor BRAT, si aici dorim sa venim cu date concrete si anume: avem un reach saptamanal de 19%, 22% reach pe Core target (segmentul 18-49 ani) și peste 2 milioane de vizualizări pe săptămână.  În medie, fiecare anunț este urmărit de aproximativ 8 ori/săptămână. Timpul mediu de vizualizare este cuprins între 1 și 3.5 minute.

Audiența Cocor MediaChannel este formată în principal din persoane cu venituri medii și mari, cu studii si educatie  superioare. Localizarea strategică, vis-a vis de Centrul Istoric al Capitalei, cu numeroase obiective turistice și de entertainment, precum și plasarea pe unul dintre  bulevardele Capitalei cu cel mai mare trafic  de mașini, asigură un flux impresionant de potențiali urmăritori ai campaniilor rulate.

Iată cativa indicatori importanti ai audienței pe segmente:

Profilul audienței - vârsta (%)

14-19 Ani (8%)

20-24 Ani (14%)

25-29 Ani (14%)

30-34 Ani (10%)

35-39 Ani (13%)

40-44 Ani (7%)

45-49 Ani (7%)

50-54 Ani (8%)

55-59 Ani (8%)

60-64 Ani (6%)

65-69 Ani (4%)

70-74 Ani (3%)

Profilul audienței - venituri personale Ron (%)

Fără venit (11%)

1-150 Ron (2%)

151-300 Ron (0%)

301-500 Ron (1%)

501-700 Ron (1%)

701-900 Ron (1%)

901-1200 Ron (4%)

1204-1500 Ron (7%)

1500-2000 Ron (17%)

Peste 2001 Ron (56%)

Profilul audienței - educație

Școala generală (12.9%)

Liceu (31.4%)

Facultate (55.7%)

Profilul audienței - ocupație

Antreprenori (5%)

Manageri (30%)

Angajați (39%)

Nu lucrează temp. (14%)

Șomeri (14%)

Rate Card Prices

*Preț fără TVA
*Ofertele personalizate nu sunt incluse în aceste prețuri

Nivel 1

Cost pentru toate cele 5 ecrane laterale (fin-uri)
15.000 Euro/lună

Cost pentru 1 ecran
3.500 Euro/lună

Specificații
3m x 5m = 15 mp pentru fiecare ecran (192×288 px)

Nivel 2

HD marquee plus 16:9 LED

Cost pentru ecran A+B
30.000 Euro/lună
11m x 25m = 275 mp (512×1024 px)

Suprafața HD marquee
13,16m x 6m = 79 mp (512×288 px) 16:9 suprafață LED

Nivel 3

Full spectacular LED (toate cele 13 ecrane – A, B si C)

Cost pentru toate ecranele:
40.000 Euro/lună
565 mp, toate ecranele display

Discounts and Sales Policy

Tarifele pentru Cocor MediaChannel sunt calculate în euro, iar discount-urile diferă, în funcție de bugetele alocate pentru campanii:

Treapta de volum (Euro) Reducere
50.000 - 100.000
30%
100.000 - 150.000
40%
150.000 - 250.000
50%
250.000 - 300.000
60%


*Discount-ul va fi negociat pentru fiecare agenție la finalul anului, iar în cazul înțelegerilor anuale, oferta va fi aplicată la începutul fiecărui an.

Frequency Levels

Secunde Minute Spoturi/Oră Spoturi/Zi (16 ore) Spoturi/Săptămână (7 zile) Spoturi/Lună (30 zile) Durata totală de difuzare
5-9
3
20
340
2380
10200
96000
10-19
6
10
170
1190
5100
96000
20-30
12
5
85
595
2550
48000

Buying Terms

Creative Media – DOOH (Digital Out of Home)

DOOH este abrevierea de la “digital out of home” și reprezintă un canal de marketing în care campaniile publicitare (spoturi publicitare, promoții, comunicate corporate, anunțuri ale unor persoane fizice, etc.) sunt afișate dinamic și digital în spații publice outdoor (din afara casei).

Prin intermediul ecranelor LED de diferite dimensiuni sunt afișate atât reclame statice, cât și cele dinamice, video sau animatie.

Pe ecranele digitale pot rula mai multe reclame în loop, iar acest lucru reprezintă mai puțin spațiu ocupat în plan fizic, și, implicit, mai multe reclame afișate. Acest avantaj optimizează veniturile celor care aleg această opțiune pentru a-și promova produsele sau serviciile.

În marile orașe, DOOH reprezinta o cale moderna si inovatoare de a promova produse si servicii contribuind la o nota urbana sofisticata, atragand brand-uri din toate categoriile.  In plus, panourile Cocor au trecut la un nou nivel, prin conectarea la mediul virtual, transformand campaniile intr-un vehicul interactiv, unde consumatorii pot interactiona cu brand-urile in timp real. Astfel, cel mai mare dintre ecrane, ecranul B, se poate conecta în timp real la orice pagină online, de la Facebook și Instagram, la alte website-uri specifice, prin intermediul serviciului de streaming. Această abordare creativă ne-a permis să realizăm de-a lungul celor 16 ani multe proiecte ATL+BTL de succes.

Pe lângă aderarea la BRAT, Cocor MediaChannel este singurul DOOH din România care oferă monitorizare permanentă a activității prin intermediul webcam-ului propriu, care poate fi accesat pe homepage la www.cocormediachannel.ro/live.

Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul

Specificatii tehnice

Fișierele video, animatii sau imaginile statice care urmeaza sa fie folosite in campanii de promovare trebuie să îndeplinească anumite cerințe tehnice de format și dimensiune, pentru a putea rula pe ecranele LED. Acestea sunt detaliate mai jos:

Clipuri video
Fișierele video finale trebuie să fie trimise în formatul .avi, necompresate, și să respecte rezoluțiile din harta celor 3 tipuri de display LED:

  • 288 pixeli x 512 pixeli pentru ecranul A
  • 512 pixeli x 1024 pixeli pentru ecranul B
  • 192 pixeli x 288 pixeli pentru ecranele C

Acestea trebuie să fie potrivite atât pentru vizualizarea în formatul portrait, cât și pentru cel landscape, așa cum se vede în exemplele de plasare a video-urilor.

Alte caracteristici necesare pentru fișierele video sunt cele legate de numărul de cadre pe secundă (FPS), care trebuie să fie de 29,97 sau 30 FPS. Standardul video folosit poate fi NTSC sau SECAM, dar nu trebuie să fie PAL.

Imagini statice
Și în cazul imaginilor, acestea trebuie să fie transmise la rezoluțiile potrivite pentru cele 3 tipuri de ecrane folosite de mediafațada Cocor. Formatul trebuie să fie JPEG, la o densitate a pixelilor pe inch de minim 72 DPI, pentru o claritate cât mai bună a imaginilor.