COCOR

Multimedia Projects

The Right platform for the Right message

Obiectivul urmărit de orice client care desfășoară o campanie este ca mesajul transmis să fie creativ, credibil și să ajungă la consumatorul dorit cât mai eficient și rapid posibil. Online-ul este mediul în care totul se transmite instant, așa că, pentru proiectele multimedia, am folosit o abordare în care, pe lângă panourile LED OOH, să ne conectăm și la mediul virtual, pentru un impact sporit.

Cel mai mare dintre ecrane, B (portrait), se poate conecta în timp real la orice pagină online, de la Facebook și Instagram, la alte website-uri specifice, prin intermediul serviciului de streaming. Această abordare creativă ne-a permis să realizăm de-a lungul celor 16 ani multe proiecte ATL+BTL de succes.

Links

Brand-uri de renume precum Heineken, Apa Nova, Sephora, Nivea, Coca-Cola sau KFC au ales să comunice alături de Cocor MediaChannel de la aniversări sau evenimente speciale până la meciuri de tenis sau sponsorizări ale Campionatului Mondial de Fotbal.

Am difuzat, astfel, spoturi video de succes, precum:

Heineken

Apa Nova

KFC

Radio Zu

BCR Tenis

VIVA party

Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul

Most loyal customer: Coca-Cola

Brandul Coca-Cola folosește mediafațada Cocor din 2014 pentru a promova cele mai importante campanii și suntem mândri de această colaborare exemplară, marcată de rezultate remarcabile!

Alături de aceștia, am difuzat spoturi video de succes, precum:

Euro 2016

Rulează videoul
Rulează videoul
Rulează videoul

,,Spune-i cu o Coca-Cola” – 2014

Rulează videoul

Latest project - @catchthecoke 2024

Recunoscut la nivel internațional pentru campaniile inedite difuzate pe piață, brandul Coca-Cola a lansat în această primăvară campania ,,Catch the Coke”, derulată în exclusivitate pe multifațada Cocor.

Scopul acestei campanii, derutate în România, dar și în alte țări, precum Franța sau Spania, a fost de a fideliza clienții deja existenți, dar și de a atrage publicul Gen-Z.

Conceptul a fost creat de agenția Ogilvy France, cu scopul de a fi înscris la Premiile Cannes Lions.

Pentru a oferi mai multă vizibilitate campaniei, Coca-Cola a solicitat o zi de exclusivitate – 9 aprilie – pe mediafațada Cocor MediaChannel. Suplimentar, le-am oferit partenerilor noștri un spațiu de activare BTL, opțiune pe care o punem la dispoziție tuturor clienților.

Influencerii prezenți la eveniment au încurajat trecătorii să prindă sticla de Coca-Cola, difuzată pe mediafațada Cocor în timp real, iar trecătorii care au tranzitat zona prin fața ecranelor noastre au fost încântați de acest proiect, mulți dintre aceștia participând la provocarea „catch the coke”.

Și aici am folosit elementul spectacular care individualizează campaniile noastre – filmările cu drona. Imaginile de zi și de noapte, la calitate 4K, au arătat „cristal clear” impactul și succesul campaniei #CatchTheCoke.

Trecătorii care au tranzitat zona prin fața ecranelor noastre, s-au dovedit încântați de acest proiect și au participat cu interes.

Rulează videoul